Všeobecné obchodné podmienky
I. Základné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú vydané:
BurgerHouseBA s. r. o.
IČO: 54099684
DIČ: 2121569439
IČ DPH:SK2121569439
so sídlom: Račianska 88 B 831 02 Bratislava – mestská časť Nové Mesto
zapísanej u Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka 140891/B
kontaktné údaje: PIZZA POINT
email: info@pizzapoint.sk
telefón: +421 0940 286 287
web: pizzapoint.sk
(ďalej len „predávajúci“)
Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len: „kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupného na internetovej adrese www.pizzapoint.sk (ďalej je „internetový obchod“).
II. Objednávka
Zákazník môže zadať objednávku online na stránkach www.pizzapoint.sk alebo telefonicky na tel. čísle +421 940 286 287 (Pizza Point).
Zákazník má právo objednávku zrušiť a to najneskôr do 3 minúť od uskutočnenia objednávky a to buď telefonicky na tel. čísle +421 0940 286 287 (Pizza Point) alebo osobne na prevádzke.
III. Platba
Platbu je možné zrealizovať:
1. osobne na prevádzkach počas otváracích hodín uvedených na stránke www.pizzapoint.sk
2. alebo platbou dopredu cez WebPay platobnú bránu Slovenskej sporiteľne
3. alebo hotovosťou, prípadne gastro lístkami, pri prevzatí tovaru pri rozvoze
IV. Dodacie a platobné podmienky
Pri prevzatí tovaru priamo na prevádzke sa poplatok za rozvoz ani žiadny iný manipulačný poplatok neúčtuje.
Pri požiadavke zákazníka na doručenie objednávky sa účtujú poplatky podľa požadovaného miesta doručenia, uvedené na úvodnej webstránke https://www.pizzapoint.sk.
V. Povinnosti predávajúceho
Predávajúci sa zaväzuje:
– dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene
– adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania, ktorá je vždy uvedená pri telefonickom potvrdení objednávky vopred
– v prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný operátorom a bude dohodnutý návrh ďalšieho postupu
– vystaviť a priložiť daňový doklad – pokladničný blok
VI. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci sa zaväzuje:
– prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar
VII. Reklamácie
Reklamácie sú vybavované nasledovným spôsobom:
– telefonicky denne v čase od 11:00 do 22:00 na tel. č. +421 0940 286 287 (Pizza Point)
– prostredníctvom kuriéra
– osobne na prevádzke počas otváracej doby
VIII. Záruka
Záruka platí max. 10 min. po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru.
Predmetom reklamácie pri dodaní kuriérskou službou nemôže byť dodržanie výdajnej teploty. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru.
Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).
Spôsob vrátenia tovaru
– osobne na prevádzkach
– prostredníctvom kuriéra
Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie
Peniaze vrátime ihneď v hotovosti priamo na prevádzkach alebo prostredníctvom kuriéra.
IX. Alternatívne riešenie sporov
Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@pizzapoint.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
ORGÁN DOZORU: Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
V Bratislave 23.9.2024